- Profesionalno čišćenje DPF filtera najsavremenijom mašinskom opremom

- Garancija

- Najpovoljnija cena u Srbiji

- Specijalne povoljnosti za servise i servisere

 

 

 

Profesionalno mašinsko čišćenje DPF filtera

DPF filter pre i posle čišćenjaJe proces kojim se efikasnost DPF/ FAP (EURO 6) kod automobila, autobusa i kamiona vraća na 96% kvaliteta u odnosu na novo. Postupak pranja odnosno čišćenja, obavlja se na najsavremenijoj mašini specijalne namene. Ceo proces traje od 60 do 150 minuta u zavisnosti od vozila (zajedno sa sušenjem).

 

 SPECIJALNE POVOLJNOSTI ZA SERVISERE

 Za više informacija pozovite na telefon: 0600446446

 

Metoda koja obezbeđuje oporavak prvobitne efikasnosti DPF-a i bolji je u poređenju sa svim ostalim metodama čišćenja na tržištu.

 

 

 

 

Postupak čišćenja:

Prijem i pregled paketa ili demontaza filtera
Vizuelni pregled stanja filtera
Kompijutersko očitavanje nivoa zaprljanosti DPF-a
Čišćenje DPF-a
Sušenje
Završni kontrolni test sa rezultatima
Pakovanje i isporuka


Zašto baš Autoservis Cristal:


Vraćamo efikasnost/parametre filtera na fabričke vrednosti.
Dajemo garanciju na naše usluge.
Ne gubite garanciju auta jer nema sečenja, varenja.
Sigurni ste 100% da je filter potpuno čist.


Informacije za klijente:


Pranje/čišćenje filtera inovativnim postupkom u zatvorenom sistemu mašine koja je osmišljena isključivo za čišćenje DPF filtera bez gubljena garancije uklanja PM10 čestice, naslage od ulja prljavštinu i cerium čestice. Zbog prisutnosti sumpora I ostalih nečistoća u gorivu, problemi sa DPF ili FAP filterima su ne tako retki. Za regeneraciju filtera je potrebno da se postigne odgovarajuća temperatura koja aktivira sagorevanje nečistoće u celosti, a zbog gradske vožnje se ta temperatura ne postiže I filter vremenom prestane da vrši svoju funkciju. Neredovno održavanje vozila tj. Sistema za sagorevanje goriva, turbine, dizni, egr ventila, grejača dodatno skraćuju njihov radni vek.

 

Najčešća praksa rešavanja ovog problema je uklanjanje DPF ili softversko zaobilaženje što nije preporučljivo iz sledećih razloga:

Ukoliko odstranite DPF filter gubite svaku EURO normu I na tehničkom pregledu se tretira kao auto proizvedeno pre implementacije samog DPF-a.
Automobil bez DPF-a ima manju tržišnu vrednost.
Uklanjanje DPF-a je potencijalnu uzrok kvara turbine jer se nalazi odmah iza nje I nema podpritiska koji DPF stvara. Može se desiti da turbina pregori.
Upravljanje automobilom bez DPF-a je zabranjeno u zemljama EU.
Uklanjanjem DPF-a se uklanjaju senzori koji kontrolišu potrošnju goriva pri većoj brzini I većem broju obrtaja.
Zakon predviđa uvođenje propisa gde će vlasnik automobila sa EURO 3, 4, 5 normama morati da poseduje katalizator ili DPF filter.